Alla inlägg under juli 2011

Av Anna Larsson - 30 juli 2011 22:19

Vilken bra helg.Malmamarken i går
med barnen.Tältning vid sjön tills i dag.Börjat avverka inköpslistan tills
skolan börjar,promenad med barn och hundar,städning i kväll med hjälp av våra
fantastiska barn.Therese har fiskat med Per och Ingela är med Per nu och tittar
vildsvin.Hänga lite tvätt och sedan tar jag kväller

Av Anna Larsson - 18 juli 2011 20:15

Nu har jag börjat jobba igen.Per och barnen är lediga.I går var jag och barnen och firade Lovisa som fyller 11 år i dag.Barnen stannade kvar så jag hämtade dom efter jobbet.Nu har det välbehövliga regnet kommit.Hoppas att solen visar sig i morgon för alla semesterfirare.Nu dags att inta sängen.Sov gott.

Av Anna Larsson - 11 juli 2011 09:47

I fredags var vi till Flen och badade med Marie med barn.Med mig hem fick jag Lovisa och Linnéa.Dom stannade tills i går.Bad har det varit hela helgen.Nu sitter barnen och kollar på sommarlov,vad som händer sen vet jag ej.

Av Anna Larsson - 8 juli 2011 09:49

I går så bakade jag lite matbröd på morgonen.Gott,gott.Lena med barn kom och hälsade på .Vi badade  och hade picknick nere vid sjön.Så skönt.I dag var det varmt redan klockan sex när Pers klocka ringde.Jag låg kvar i sängen tills åtta.I dag vet jag inte vad som händer men jag måste dammsuga.

Av Anna Larsson - 6 juli 2011 08:09

I går åkte vi till Sagostigen på eftermiddagen med Marie och hennes barn+helgbarn.Vi hade jätte trevligt.Barnen lekte och hade skoj.På kvällen skjutsade vi hem Cornelia och hämta mat på McDonalds.Barnen var jättetrötta efter två intensiva lekdagar.I dag har jag gått min morgon promenad och sen hamnade jag här framför datorn.Nu börjar solen titta fram så skönt.

Av Anna Larsson - 5 juli 2011 10:27

Började dagen med en skogspromenad på 1 timme och 20 minuter.Så skönt att gå där och lyssna på skogen.Nu håller jag på att steka en stek till lunch.I går kväll åkte vi till Lena och Larsa,för att Per skulle hjälpa Larsa med badtunnan.Jag och Lena tog en promenad medans dom stora barnen passade dom små.Cornelia blev kvar en natt till.Ser knappt skymten av barnen mer än när det är mat.Dom leker så bra ihop alla tre.

Av Anna Larsson - 4 juli 2011 08:47

Vaknade när Per åkte till jobbet.Gick och mata djuren och en snabb sväng med Chip.Krattade sedan slänten tills jag väckte barnen i friggan.Nu ska jag snart åka och handla det som behövs till bakningen i dag.Bullar,dumlekladdkaka och några småkakor.I går blev det en långpromenad på två timmar innan frukost.Så skönt. Dags att handla.

Av Anna Larsson - 2 juli 2011 21:02

I dga har det inte blivit mycket gjort.Handlade och hämtade Therese som hade sovit över hos Cornelia.Barnen badade på eftermiddagen.Vi la oss och läste ett tag innan jag gjorde maten.Lars var och badade med barnen i kväll.Nu är Per och hjälper till på bröllop på Berga.Vi tittar på sommarkrysset och äter lite godis.I morgon blir det en sväng till tippen.

Presentation


Underbara naturen!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards