Alla inlägg under augusti 2011

Av Anna Larsson - 16 augusti 2011 07:11

I dag är det stora fixar dagen.Allt ska fungera i morgon när skolan börjar.Barnen ska leka med kompisar,packa väskorna,ta fram kläder och duscha i kväll.Jag ska baka,göra rent ugnen,plocka upp saker från sjön och tvätta .Nu först frukost för oss alla.

I går var vi till mor,far och Sandra och hälsade på.Vi fyllde också på matförrådet,så vi klarar oss ett tag.

Av Anna Larsson - 14 augusti 2011 09:26

hade en helt underbar dag i fredags.Först städade jag och barnen hela huset innan Sommatlov började.Åkte till Solberga och handlade på Karlsson,Intersport och Willys.Fika på Coop gjorde vi också.

Hemma igen så tog vi cyklarna och cyklade och hälsade på Per när han tröskade.En tur på ca 3,3 mil blev det.Ont i hela kroppen vill jag lova.

I går var det en fixar dag och så cyklade vi och plocka lite svamp.

Av Anna Larsson - 12 augusti 2011 09:21

Ska försöka skriva lite.Har nu jobbat i fyra veckor,två dagar övertid.Så jag tog ledigt i dag för att vara med mina barn.Har redan städat hela huset med hjälp av våra barn.Nu sitter barnen och tittar på sommarlov.

Senare i dag ska vi handla det sista tills skolan börjar och cykla och titta efter svamp har vi tänkt.

Per jobbar och jag har en känsla av att det blir sent i kväll.

Ha en underbar fredag!!

Presentation


Underbara naturen!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards