Alla inlägg under september 2011

Av Anna Larsson - 30 september 2011 19:05

Så var det fredag igen.Veckan har varit tuff med träningar,föräldramöte och massor av övertid för Per.Ingela är lite snorig och hes fortfarande med tränade i går.Hon har match på söndag.Hoppas att hon kan spela lite.Therese tränade för första gången två gånger den här veckan.Så hon är lycklig att äntligen få träna två gånger i veckan.Jag har försökt få allt att fungera och det har gått bra.jobbigaste har det varit på jobbet,en massa strul vid masarinmaskin.Vi skulle köra "kinesformar".I går gick det bra men i dag var det katastrof.Äntligen har vi fått våra cyklar från jobbet.I dag har jag handlat,hämtat barnen,till kyrkogården,städat,promenad med Chip,lagat mat och nu jobbar tvättmaskin förfullt och det lär den få göra i morgon också.Nu återstår att hänga sista tvätten för idag och ta en dusch innan sängen väntar,

Trevlig helg alla som läser detta.

Av Anna Larsson - 25 september 2011 13:54

I dag har varit en seg dag.Skrivit lite brev,plockat lite,grillat korv till lunch ,tvättat bilen och kollat en del på datorn.Ska ta och cykla med Chip en sväng innan jag ta hand om tvätt och disk.Per jobbar med sådden,hoppas det är den sista helgen för den här gången.Igår var en lugn dag med lite shopping,plock,promenad och crosstrainer.En mil på crosstrairnen blev det så jag är nöjd.Får bli en tur i dag också,för det lär inte bli något i veckan som det ser ut nu.

Ut i det vackra vädret och njut.

Av Anna Larsson - 20 september 2011 12:32

Hemma med en sjuk Ingela i dag,hon har ont i halsen och feber.I går hade jag semester för att barnen hade studiedag.Vädret var inte det bästa på morgonen så jag satte igång och baka en massa.Så skönt att ha i frysen.Solen tittade fram senare på dagen.Cornelia var här hela dagen och lekte med Therese och Ingela.I söndags spelade Ingela sin första match för säsongen.Dom vann med 13-3.Super duktiga tjejer.Efteråt så var det bowling med hamburgare.Snart är det dags att gå och hämta Therese vid bussen.

Av Anna Larsson - 2 september 2011 14:26

Nu har det redan blivit september.Skolan har börjat ganska bra.Lite strul i början som vanligt.Barnen får numera gå ner till postlådan för att hoppa på bussen.Fungerar bra nu när vädret har varit bra.Per jobbar ganska mycket men snart så är skörd och sådd färdigt.Jag jobbar på som vanligt.Ingela har börjat träna handboll medans Therese får vänta tills den 19 september tills hennes träning börjar.Jag har börjat gå med stegräknare i TAPPA.Klarar för det mesta stegmålet.Kul grej att göra för att röra lite mer på sig.I dag har jag jobbat ,gått en promenad med Chip och nu ska jag städa huset innan jag åker och handla.

Ha en bra fredag alla vänner.

Presentation


Underbara naturen!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards