Alla inlägg under oktober 2011

Av Anna Larsson - 29 oktober 2011 09:00

Äntligen har höstlovet kommit.Det behöver hela familjen.Dom sista veckorna har varit jobbiga.Jag har haft massor med osynliga krav på mig som tog knäcken på mig.så nu blörjar livet att leva i nuet.Idag är det städing av huset som står på schemat och en promenad.Barnen ligger och myser i sängen precis som det ska vara på ett lov.Solen lyser från en nästan klarblå himmel.


// Trevlig helg!!

Av Anna Larsson - 9 oktober 2011 19:44

I dag har vi ställt undan cyklarna,plockat in lite grejer,handlat och gått en promenad.Nu i kväll har jag påbörjat projekt "Höststädning".Jobbar kväll denna vecka så jag har tänkt få hela huset städat tills på söndag.Hoppas att jag klarar det.Brukar hålla på i flera månader med att höststäda.Nu har jag tagit kväll.Snart ska jag lägga mig och läsa.


Hoppas ni har det bra.

Av Anna Larsson - 8 oktober 2011 08:13

Vilken härlig morgon att vakna till.Solen skiner och det är frost på marken.Sovmorgon hade jag också till klockan 8.00.I går var det en speciell dag,då hade Per och jag varit ett par i 20 år.Tänk hela 20 år.Under åren har det hänt en massa roliga saker.Vi har fått två underbara barn,Ingela född 2000 och Therese född 2002.Vi har byggt ett hus mitt ute i skogen vid en fin sjö.Förlovat och gift oss har vi också gjort.I går firade vi med tårta och jag fick rosor av Per.Pappa,mamma och Sandra var här och hämtade ägg i går kväll.Det var trevligt.I dag ska jag och Barnen på marknad i Strängnäs,kolla på handboll och ställa in cyklarna på vinterförvaring.Per är på rally i Katrineholm.


Ha en underbar helg alla som orkar läsa om lilla mig.


Ps.Lämna gärna en kommentar.Ds 

Presentation


Underbara naturen!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards