Alla inlägg under november 2011

Av Anna Larsson - 19 november 2011 08:42

Vad tiden går fort nu för tiden.är det för att man börjar bli äldre eller??

Veckan har innefattat:handbollsträningar,jobb,kompisar som sovit över och poolparty.

Känner att tiden springer ifrån mig för tillfället.i dag blir det att hämta Ingela från poolpartyt och sedan en härlig promenad.I morgon ska Ingela spela match igen.Den här gången i Eskilstuna.Therese längtar till nästa söndag för då ska hon spela cup i Västerås.

Av Anna Larsson - 12 november 2011 07:44

Så var det helg igen.Veckorna går fortare och fortare.

I går skjutsade vi barnen till Fam Ekengren i Flen.Kusinerna behövde träffas och leka av sig lite,var väldigt länge sedan.Vi fick god mat och mycket prat innnan Per och jag åkte hem.

I dag ska Per jaga och jag åka tilll Flen och bada med alla barn +Marie.Sedan hopppas jag att vi vuxna tar en härlig promenad.

I morgon är det handboll som gäller för Ingela.Therese längtar tills den 27/11 när dom ska spella sin första cup.

Nu är det dags att ta tag i mitt lördagsnöje"STÄDNING"

Ha en skön helg alla som läser detta.

Av Anna Larsson - 5 november 2011 15:11

Det har varit en underbar vecka med bara roliga saker.Vi har bara gjort det vi har känt för.

I dag är Therese hos Cornelia och Ingela tittar på tv.Vädet har varit bra så man skäms att man inte har varit ute mera.

Måste nog ta en promenad i kväll.I morgon är det rengörning av hönshuset som gäller.

Presentation


Underbara naturen!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards