Alla inlägg under augusti 2012

Av Anna Larsson - 25 augusti 2012 20:28

I dag har jag och tjejerna varit på Tuna park och handla.Många fynd blev det.Med var Marie och hennes tjejer var också med.Vi träffade Lena med barn en liten stund.Nu lite bilder!!    

Av Anna Larsson - 21 augusti 2012 19:45

I morgon är det dags för barnen att börja skolan.Ingela ska börja i 6:an på Åkers skolan och Therese börjar i 4:an på Länna skolan.

Jag har tagit en semester dag för att se så allt fungerar med allt.ska även storhandla och fixa en del hemma.Hoppas hinna med en långpromenad också.Måste börja röra mer på mig nu efter semestern.Barnen har gjort ett schema som jag ska följa.


Ha en bra kväll!!!!

Av Anna Larsson - 4 augusti 2012 18:38

Då var hela huset städat och fönstrena tvättade.Jag har också roat alla barn nere vid sjön.Nu har jag fått alla sju barnen.Dom stora ska ut och cykla en stund.Så jag får ta och roa dom små.I morgon ska jag försöka få lite målat har jag tänkt.Nu är det brevskrivning som gäller för mig ute på altan.


Kram

Av Anna Larsson - 3 augusti 2012 16:51

Då var man fembarns mamma i ett dygn.I morgon eftermiddag blir man sjubarns mamma i ett dygn.Sen är man fyrabarns mamma i tre dygn.Så är det när man är snäll och är barnvakt åt sina syskonsbarn.Hoppas det går lika bra i fotrsättningen också.Nu är det dags att ta tag i disken efter middagen.


Skriv gärna en kommentar om ni vill!!


Ha en skön fredagskväll.

Av Anna Larsson - 1 augusti 2012 08:36

Nu har halva semestern gått.Vad har vi gjort då,badat,varit på Kolmården,gjort allt man inte hinner när man jobbar och barnen har varit med kompisar.Idag är det trädgården som står på schemat om vädret håller sig.


Nu till Kolmården!!

Det var helt underbart där.Vi kollade på djuren,åkte den suveräna linbanan över safarit,titta på säl och delfinshow och bara var.Vi bodde en natt på Vildmarkshotellet.Där badade vi,åt mat,och sov en välbehövlig sömn.

Nu lite bilder!!!!!     

Presentation


Underbara naturen!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards