Alla inlägg under oktober 2012

Av Anna Larsson - 30 oktober 2012 19:32

Idag har jag inte gjort mycket nytta.Packat tills i morgon,sytt upp Ingelas gardiner,gått en promenad och skrivit brev.Nu väntar duschen.Ha en bra kväll!  

Av Anna Larsson - 29 oktober 2012 19:04

Nu har jag gjort höstfint i hela huset.Ute höll vi på i går eftermiddag och det blev nästan klart.Hoppas att vädret blir bättre i morgon.Ska iallafall ta en långpromenad i morgon.Nu är det tv som gäller resten av kvällen.Har beställt grejer till köket som kommer på onsdag,hoppas att det blir bra i slutändan.

Nu lite bilder från barnens Halloween i lördags:        

Av Anna Larsson - 26 oktober 2012 20:03

Nu har min semester börjat.Ska hålla på lite hemma och bara ta dagen som den kommer.Onsdagen och torsdagen ska tillbringas i Stockholm.Hoppas att vi får det trevligt.Sitter och tycker synd om mig själv.Har ett blåmärke i handflatan som är lite svullet,vet ej vad jag har gjort.Klantigt är det iallafall.Snart dags för sängen men först ska Therese hem från ett kalas.Ingela sitter och spelar dator.

Trevlig helg!!

Av Anna Larsson - 12 oktober 2012 11:57

I morse var det -2grader när jag åkte till jobbet klockan 3:50.Nu är den härliga vintern här.Bara att fixa lite varmare kläder.Sitter och äter lunch ska ta och storstäd sovrummet sedan.Lika bra att hålla igång så man inte somnar.Kvällen blir lugn och tidig.I morgon är det ridning,marknad och 6-års kalas som står på schemat.


Nu väntar städhinken!!

Presentation


Underbara naturen!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards