Alla inlägg under januari 2013

Av Anna Larsson - 27 januari 2013 18:28

Mina motions planer för året har inte hållits.Tyvärr  !

Vecka 1: Var jag ju sjuk kunde inte göra det jag planerat.

Vecka 2:Var jag för lat att träna.

Vecka 3:Var jag på gång men upptäckte att crosstrainern var trasig.Per lagade den på torsdagen.Jag var iallafall med två jobbakompisar och gick en sväng i Eskilstuna den veckan.

Vecka 4:En gång har jag tränat på crosstrainern och gått en promenad på ca 4 km.


Inte alls vad jag hade planerat.Så tjatar man på barnen och göra saker hela tiden för att hjälpa till hemma.Dom måste väl också få vara lat och inte ha lust med saker.Man lever med en dubbelmoral.

Känner mig totalt misslyckad som person.

Var och hälsade på hos mor och far i fredags efter jobbet.Trevligt

Snart dags att krypa ner i sängen för att sova.  





Av Anna Larsson - 13 januari 2013 19:58

Har inte kommit igång den här veckan heller.Vad har jag för ursäkt? Ingen bara ren lathet.Ingen bra förebild är jag om jag får säga det själv.Vet att på onsdag ska jag gå en promenad i Eskilstuna,lång hoppas jag.I morgon semester för att Ingela har utvecklingsamtal.Passar på att hälsa på Therese i skolan .

Av Anna Larsson - 6 januari 2013 14:16

I dag fyller Therese 11 år.Tänk vad tiden går fort.  

Av Anna Larsson - 6 januari 2013 14:11

Hur har det gått med mina löften.Åt helvete!Tog det lungt nyårsdagen för att köra för fullt den 2:a.Vad händer jag blir däckad i tre dagar,ont i kroppen och allmänt hängig.Igår tog jag och städade hela huset.Ingela är förkyld och hostar.Får ta nya tag nästa vecka.

Av Anna Larsson - 1 januari 2013 10:52

Nytt år och nya löften:)

Mina är:

# Gå minst en mil i veckan

# Crosstraina två *30 minuter i veckan

#Spinga en mil med Lena i augusti

#Inte äta godis


Får se hur länge jag håller dessa löften,har en belöning som väntar i sommar men den håller jag för mig själv.


Gott nytt år på er!!!!!!

Presentation


Underbara naturen!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards