Alla inlägg under januari 2014

Av Anna Larsson - 29 januari 2014 15:53

Så blev det vinter i år också.I måndags hade det drivat så jag inte kom hem efter jobbet.Fick gå dom sista hundra metern.I går var det öppet hus i skolan ,trevligt att se vad barnen gör på dagarna.

Snart dags att laga lite mat!  

Av Anna Larsson - 15 januari 2014 18:29

Sitter här vid datorn och tycker synd om mig själv.Har ont i nacken sedan i morse.Har ingen aning om vad jag gjort.

Hoppas det går över snart,man blir sned i hela kroppen när man försöker gå som vanligt.

I helgen la vi (Per) nytt golv i tv-rummet,det blev superbra.Lite nya möbler inhandlades också.Barnen åkte till Lisen så dom fick lite lugn och ro från golvläggningen.Ett besök hos Sandra i hennes lägenhet gjorde jag och barnen också i helgen. Bilder på golvet kommer snart!


Dags att hjälpa Therese med engelskaläxan.


Kram:)


Av Anna Larsson - 6 januari 2014 18:16

Idag har vi firat Therese hela dagen så nu rullar man fram.  

Av Anna Larsson - 4 januari 2014 20:10

Det var väldigt länge sedan jag bloggade.Ska göra ett försök att bl mer aktiv här.Långhelgen igen,mycket som händer i helgen.I går efter jobbet for jag till Hallmyra för att titta på när barnen hade hopplektion i skogen,superduktiga var alla elever.Per och jag var och tittade på "Hundraåringen "på bio på kvällen   .

Idag har Ingela och jag varit och köpt present till Therese som fyller 12 år på måndag.På vägen hem så hämtade vi Therese och Cornelia som skulle med oss hem.Väl hemma så städade jag huset och tvättade.

I morgon är det stallet igen,barnen hjälper till på nybörjarlektioerna.

Presentation


Underbara naturen!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards