Alla inlägg under mars 2014

Av Anna Larsson - 8 mars 2014 19:24

Vaknade av solen tidigt i morse. Har dom senaste helgerna legat kvar bra länge i sängen innan jag orkat gått upp,men inte i dag. Skulle ha städat hela huset skinade rent om vi inte haft andra planer för dagen. Tänk vad lite sol kan göra. Barnen och jag åkte och hälsade på mor och far på förmiddagen,där var vi ute en stund i det vackra vädret. Sen skjutsade jag och Ingela, Therese till Cornelia. Väl hemma igen så fick djuren lite skötsel och hundarna en promenad i skogen.I morgon är det stallet som gäller för barnen . Jag och Ulrika ska gå en promenad för att sedan avnjuta en god lunch.


Super helg helt enkelt!!!  

Av Anna Larsson - 1 mars 2014 18:46

Idag har jag varit riktigt duktig om jag får säga det själv.Började dagen med att städa huset och tvätta. Lagade kyckling och ris till mat innan jag tog hundarna på en långpromenad. Det var super skönt och välbehövligt,både för mig och hundarna. Hemma igen så var det lite slötid innan middagen skulle lagas. Nu funderar jag på att hoppa in i duschen och sedan läsa min bok en stund. Ett bra slut på dagen :)  


Presentation


Underbara naturen!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards