Alla inlägg under april 2014

Av Anna Larsson - 28 april 2014 09:53

Började denna morgon med en långpromenad med hundarna när barnen åkte till skolan . Nu står köttfärslimpan i ugnen och det doftar ljuvligt . Snart ska jag vila en stund bara för att jag ska jobba i kväll . Handla och hämta barnen vid skolan ska jag också göra innan jobbet . Sitter här med min nya dator och försöker lära mig hur den fungerar . Nästa steg blir att lägga upp bilder på datorn . Ha en bra måndag!

Av Anna Larsson - 28 april 2014 09:53

Började denna morgon med en långpromenad med hundarna när barnen åkte till skolan . Nu står köttfärslimpan i ugnen och det doftar ljuvligt . Snart ska jag vila en stund bara för att jag ska jobba i kväll . Handla och hämta barnen vid skolan ska jag också göra innan jobbet . Sitter här med min nya dator och försöker lära mig hur den fungerar . Nästa steg blir att lägga upp bilder på datorn . Ha en bra måndag!

Av Anna Larsson - 28 april 2014 09:47


Undrar vad denna lördag kan innehålla. Snart är det dags att väcka barnen . Vi ska ta en tur till stallet på förmiddagen . Baka måste jag göra tills i morgon. Har inte riktigt bestämt vad . Förslag ??? Tänk vad praktiskt det skulle vara om djur kunde prata , har en hund som är hängiga i dag. Tror han sprang för mycket i går och sträckte sig. Blir vila några dagar. Bara fyra arbetsdagar kvar sedan semester ska bli skönt.

Av Anna Larsson - 28 april 2014 09:44

 

Att jag inte lär mig att saker oftast tar mycket längre tid än man tror . Just nu är huset i behov av att städas. Har för vana att varje vår gå igenom alla skrymslen och vrå på hela tomten . Tänker börja i morgon när jag går på min kvällsvecka . Planen är att det ska vara färdigt till Påsk . Hur ska jag få det att fungera???  Alla tips och råd är välkomna. Dags att kliva ur sängen för en härlig dag på Hallmyra och alla trevliga personer som håller till där.

Av Anna Larsson - 28 april 2014 09:39

 

Det har varit en underbar helg hittills och så även idag tror jag. Började gårdagen med att åka till Västerås med Ulrika och Cornelia för att handla stålhätteskor till tjejerna . Cornelia följde med oss hem. Väl hemma så väntade tjejerna på att Madde skulle komma . När alla var på plats så diskuterades det hästar ,byggdes hinderbana och kollades på film. Idag är det stallet som gäller .

Av Anna Larsson - 28 april 2014 09:35

 

Så var den här dagen snart slut. Haft en skön ledig dag i det vackra vädret . Här börjat kratta lite på tomten . Nu är det hög tid att ta hand om disken och sedan lite slappa på soffan . Nacken gör ont , vet inte vad jag gjort om det inte var att jag klippte häst igår . Ha en bra kväll :-):-):-)

Av Anna Larsson - 28 april 2014 09:29

 

Ligger här i sängen och hör hur tvättmaskinen jobbar. Härligt att hinna klart med måstena innan nöjena tar vid. I dag  bli en promenad i Strängnäs med Ulrika och en god lunch . Vad händer i erat liv i dag???

Presentation


Underbara naturen!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards