Alla inlägg under december 2014

Av Anna Larsson - 27 december 2014 19:57

Började dagen med allmänt plock inne och matning av djuren. Sedan åkte hela familjen till Västerås och handlade lite.Väl hemma igen så klädde jag på mig för en promenad med hundarna. Vi gick en mil, superskönt när vi kom hem och såg att det var minus 13 grader. Kändes inte så kallt. I morgon ska vi en sväng till stallet och hålla en ridlektion.

Av Anna Larsson - 23 december 2014 20:55

Nu har jag tagit ledigt tills på måndag . Kommer bara göra saker jag känner för och vill . Kan tala om att huset är inte städat och ingen julmat gjord . I morgon firar vi jul hos mor och far på kvällen. Annars har jag inga planer. Skönt fast inte för länge,tror att framåt lördag kommer jag vara rastlös. Nu väntar sängen för en skön nattsömn till fem i morgon bitti. Då brukar min inbyggda klocka, säga gå upp. Nattinatt

Av Anna Larsson - 7 december 2014 18:15

Dagarna bara rusar iväg nu för tiden. Hade tänkt tvätta alla fönster och få julstöket nu i helgen. Sovrummen är det som jag har hunnit med. Tvättmaskin har gått varm hela helgen. Idag har jag varit med och handlat till luciatåget på lördag. Sedan har jag vart väldigt seg i kroppen hela helgen. Har tidig vecka så jag hoppas det blir lite gjort i veckan.

Presentation


Underbara naturen!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards