Alla inlägg under februari 2015

Av Anna Larsson - 28 februari 2015 07:43

Dags att kliva upp ur sängen. Idag är det shopping som står på schemat. Tjejerna ska ha lite nya kläder, jag också hoppas jag. Bilder kommer senare idag. Först frukost och mata djuren. Ha en skön helg!!

Mina underbara tjejer!! ? jag

Av Anna Larsson - 20 februari 2015 16:46

Idag har vi firat att Ingela fyller år. Tänk vad tiden går. Minns det som igår, när hon föddes. Man har ju alltid hört att första barnet tar tid på sig att komma ut. Så när värkarna började ringde jag till förlossningen, svaret blev ta alvedon och ett varmt bad. Värkarna blev bara starkare och starkare, vid två var vi inne på förlossningen. På väg dit gick vattnet, huvudet var på väg ut när dom skulle göra kontroll. Jävla vilken fart det blev på personalen. 2:44 är Ingela född. Nu lite middag innan nästa kalas.

Av Anna Larsson - 13 februari 2015 19:47

Nu har min semester börjat. Åkte en sväng till stallet där tränade, Ingela, Therese, Lisen och Jossan voltige. Alla var super duktiga. Jag hade ramlat av direkt. Passade på och handla lite under tiden. Nu ska jag läsa min bok nerbäddad i sängen. Mys på hög nivå ?.

[Bild]

Av Anna Larsson - 7 februari 2015 20:53

Vart är det för något som kallas för melodifestivalen??? Låtarna är inte som förr i tiden. Då var det drag i låtarna,och låtarna var svenska! Har haft en riktigt skön dag med att lata mig. Ingela stackaren ligger i feber. Therese är hos Cornelia. Imorgon hoppas jag att något blir gjort i detta hus, annars får det bli en annan dag.

Presentation


Underbara naturen!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards