Alla inlägg under augusti 2015

Av Anna Larsson - 31 augusti 2015 18:51

En jobb dag är slut och kvällen har tagit vid. Snart ska jag och tjejerna ut en sväng till hästarna. Har gått en promenad med hundarna och mannen.

Av Anna Larsson - 29 augusti 2015 12:53

Igår åkte jag och tjejerna för att gratta bästa Tina som fyllde år i tisdags. Vi hade en trevlig kväll med mycket prat och skratt. Tjejerna stannade hos Lisen, kommer hem senare idag. Då ska vi ta och gå en sväng med hästarna. Det ända som jag hade tänkt göra idag var att dammsuga och tvätta. Redan har jag städat huset,gått med hundarna, skurat altan, tvättat en massa maskiner och hjälpt Per med kräftorna i morse. Sitter och äter en lätt lunch nu innan jag ska skura grillen. Får se om det blir allt eller om jag fortsätter. Kram

Tiny och Humlan!

Av Anna Larsson - 21 augusti 2015 20:17

Sitter och tittar tv med mina tjejer. Har varit riktigt duktig idag. Jobbat, städat, handlat, tvättat och lagat mat med hjälp av mina tjejer. I morgon ska jag förhoppningsvis ta en lång och härlig promenad med hundarna. Baka ska jag också hinna med. Ha en bra helg!!

Av Anna Larsson - 15 augusti 2015 19:04

Idag har vi varit vid Stendörren och haft picknick. Trevligt, men jag ser inte tjusningen med att sitta vid havet en hel dag. Är mer slut i kroppen nu än efter att ha jobbat en hel dag. Nu vill jag bara krypa ner i sängen och sova. Imorgon blir det en jobbar dag ute i trädgården. Skräp ska bort och ogräs rensas. God natt ?

Sol

Av Anna Larsson - 9 augusti 2015 16:45

Så var det varmt igen. Det är en himla tur att jag jobbar. Annars skulle ännu flera semesterdagar vara bortkastade. En helg står jag ut men inte längre. Har då mycket som jag vill göra innan månaden är slut. Lär väl bli som vanligt, jag blir inte färdig. Vill vara en bra förebild för mina barn. Nu lagar jag köttgryta och potatis. Mumsigt!!

Min senaste investering!

Presentation


Underbara naturen!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards