Alla inlägg under januari 2016

Av Anna Larsson - 29 januari 2016 19:54

Nu har helgen börjat. Huset städat och maten hemköpt. I morgon kommer mor och far på besök. Vi ska fira tjejernas födelsedagar. Hoppas på en trevlig dag. Hönsen och kaninerna ska få rengjort också. Sen måste jag skriva lite till Hallmyra Hästklubb.

Av Anna Larsson - 22 januari 2016 21:02

Började jobba vid 4:30-10:48. Hem städa innan jag hämtade tjejerna, för att köra dem till stallet, hem igen och hämta Per för att åka och göra ärenden i Strängnäs. Åt på Lillgärdes kiosken, hem, mata alla djuren och pusta ett tag. Till Lars och äta lite tårta,hämta hem tjejerna och köpte pizza. Nu ligger jag i sängen och bloggar lite.

Imorgon är det en annan dag. Hoppas få en långpromenad med bra musik i öronen. Städning måste bli klar också.

Nu är ögonen väldigt tunga,beror kanske på att jag gick upp 3:20 i morse.

Av Anna Larsson - 15 januari 2016 14:54

Sitter utanför skolan och väntar på att tjejerna ska sluta. Sedan blir det till att åka hem och göra lite middag. Ikväll blir det film.

Av Anna Larsson - 14 januari 2016 19:05

Ikväll hoppade vi över ridningen pga kylan. Finns säkert många som tycker att man kan rida i denna kyla,men vi tog beslutet att stå över. Nu väntar disken och tvätten på mig,fast jag fastnade här.

Av Anna Larsson - 13 januari 2016 19:17

Försöker få in dagliga promenader i mitt liv. Idag var jag hemma först,så det blev en promenad innan jag började med maten. Imorgon blir det värre. Ska försöka hinna med en liten promenad innan maten då också. På kvällen är det ridning för tjejerna och jag ska ev handla. Nu väntar jag bara på att tvätten ska bli färdig, så jag kan hänga den. Läser en bra bok blir nog klar med den ikväll.

Ingela, Therese och Nova.

Av Anna Larsson - 12 januari 2016 20:21

64,6vikten idag. Målet är 60-62 kilo innan midsommar.

Många mil ska det bli!!

Av Anna Larsson - 8 januari 2016 06:49

Ligger här i sängen och väntar på att börja dagen. Har blivit morgontrött, på äldre dagar. Beror kanske på att jag sover i perioder på natten. Hunden vill ut och kissa, katterna vill ut/in och ut/in i resten av huset.
Blir nog bättre framåt våren. Idag ska tjejerna till stallet och jag städa och tvätta. Handla måste jag också göra. Ska försöka klämma in en promenad också. Per och tjejerna ska hämtas på eftermiddagen. Nu slöa lite tills tjejerna vill upp. Ha en bra dag.

Blir kanske en sådan till kvällen.

Av Anna Larsson - 3 januari 2016 13:34

Tar emot recept på matbröd. Vill bli duktigare på att baka matbröd. Kram

Presentation


Underbara naturen!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards