Alla inlägg under maj 2017

Av Anna Larsson - 11 maj 2017 15:26

Snart sitter jag här med djuren och mannen i mitt liv. Barnen ser man inte mycket av. Den stora bor på skolan i veckorna och den lilla var hem och byte kläder innan hon åkte till stallet. Jag håller på att göra mat och sedan blir det en promenad med hundarna innan jag åker och handlar. Ska hämta Therese efter ridlektionen. Bara att acceptera att barnen blir stor och får sina egna liv.

Om en månad ska jag börja på valpkurs med Fjant. Hoppas det går bra, har aldrig gått någon kurs med någon av våra hundar. Kanske blir jag fast och börja träna med honom.
Nu är det dags att göra lite potatismos till laxen.

Chip,Ingela, Fjant, Therese och Pom.

Längtar till att jag kan plantera lite ute.

Av Anna Larsson - 8 maj 2017 18:30

Igår gjorde jag och min syster Marie Ekengren något som vi planerat länge. Vi gick från Flen till Sigridslund och åt lunch. Det är två mil enkel väg. Så totalt gick vi fyra mil igår. De sista fem kilometerna var hemska,men vi gav inte upp. När vi hade mindre än en kilometer kvar, så sprack en blåsa på min fot. Gjorde så himla ont.
Idag så är foten öm och benen börjar bli stumma efter en dags arbete. Nu lite bilder från igår.

Lunch på Sigridslund!

Av Anna Larsson - 2 maj 2017 19:13

Min utmaning i maj, är att röra på mig minst en timme utomhus. Så igår krattade jag i nästa två timmar och gick tre kilometer med Per och hundarna. Idag har jag krattat en timme efter jobbet. Hoppas jag får till det imorgon också.

Först ska Therese och jag med Fjant till veterinären och få en spruta. Handla lite ska vi också göra.

Sitter och väntar på att det ska bli dags att ta in fåren.

Fjant

Pom

Chip och Pom

Presentation


Underbara naturen!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards