Alla inlägg under januari 2018

Av Anna Larsson - 28 januari 2018 19:30

Nu är jag fri........
Har sagt ifrån mig uppdraget i föreningen som jag satt som sekreterare.
Kände att jag inte har något att tillföra nu när jag inte är med tjejerna i stallet så ofta.
Ska bara skriva det sista protokollet och en arbetsbeskrivning på vad jag gjort.
Det tar jag imorgon efter jobbet.

Nu är min tanke att jag ska bli mer aktiv här på bloggen och börja motionerar mera. Tyvärr är min motivation i botten just nu, men det blir bättre hoppas jag.

Imorgon är det jobb igen, jag börjar 4:30 bästa tiden enligt mig. Då hinner jag med alla djuren här hemma innan det blir mörkt.

Energi depå!

Av Anna Larsson - 20 januari 2018 19:19

Veckan började så bra med promenader och energi. Sen kom en ond höft och tog all energi. Känns hyfsat på morgonen och när jag rör mig rakt. Med sitta stil och vrida på mig är en plåga.
Ska ta en promenad imorgon och känna hur det känns.
Det känns som jag ligger efter med allt som hör ett hushåll till.
Sorry för detta klago inlägg.

Av Anna Larsson - 14 januari 2018 16:16

Vill börja blogga regelbundet men vet inte om vad?? Några förslag??

Nu har det snart gått två veckor på det nya året. Jag har börjat promenera mera och tänka på vad jag äter, för nu ska x antal kilo bort.
På jobbet är det fortfarande kaos, men jag överlever.
Sitter i bilen och vänta på att tjejerna ska bli färdiga med hästarna.
Sen hem laga mat, diska och gå fem kilometer med Fjant.

Energiboost!

Presentation


Underbara naturen!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards