Alla inlägg under februari 2018

Av Anna Larsson - 18 februari 2018 11:40

Nu har min efterlängtade semester kommit. Igår var det full fart hela dagen. Började med att skjutsa mannen och svärfar till Katrineholm klockan 3:30. Väl hemma igen blev det en långpromenad med hundarna på en mil. Städa huset och tvätta gjorde jag också innan lunch.
Åkte iväg och handla med tjejerna, fixa ägg, gjorde middag och åt.
Åkte en sväng förbi mor och far med kakor, ägg och lite mat. Då mor har lunginflammation och far dras med hosta. Det var väldigt uppskattat!
Stanna i Flen för att ta en promenad med Marie innan jag skulle hämta mannen och svärfar i Katrineholm.

Idag blir det slööööa hela dagen lång!!!

Av Anna Larsson - 10 februari 2018 19:18

Gör det jag måste men inte mycket mer. Önskar att orken och motivation kommer tillbaka snarast. Jobbar en vecka till innan semestern. Då hoppas jag hitta motivationen till att ta långa promenader, läsa massor och umgås med min familj.
Min stora tjej fyller 18 år då.

Imorgon blir det shopping med en vän och en massa prat.

Nästa inlägg hoppas jag blir positivare!

Av Anna Larsson - 4 februari 2018 14:15

Tre korta promenader har det blivit i veckan. Hoppas jag tar mig i kragen och kommer ut en sväng ikväll också. Tiden bara försvinner och lusten är borta. På jobbet är det fortfarande kaos delux. Tror det är därför orken tryter.
Nu handlar lite innan tjejerna ska hämtas.

Presentation


Underbara naturen!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards