Direktlänk till inlägg 18 februari 2018

Energikälla=hemma.

Av Anna Larsson - 18 februari 2018 11:40

Nu har min efterlängtade semester kommit. Igår var det full fart hela dagen. Började med att skjutsa mannen och svärfar till Katrineholm klockan 3:30. Väl hemma igen blev det en långpromenad med hundarna på en mil. Städa huset och tvätta gjorde jag också innan lunch.
Åkte iväg och handla med tjejerna, fixa ägg, gjorde middag och åt.
Åkte en sväng förbi mor och far med kakor, ägg och lite mat. Då mor har lunginflammation och far dras med hosta. Det var väldigt uppskattat!
Stanna i Flen för att ta en promenad med Marie innan jag skulle hämta mannen och svärfar i Katrineholm.

Idag blir det slööööa hela dagen lång!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Larsson - 16 december 2018 15:14


Har inte gjort något inför julen än mer än köpt julklappar. Vi har bestämt att strunta i att ta fram julsaker. I år blir det bara en liten gran på bänken och gröt till lunch. Tänk vad mycket jobb vi sparar. Istället ska jag promenera mil efter ...

Av Anna Larsson - 25 november 2018 19:47

Länge sedan sist. Ska göra ett försök att vara mer aktiv under december. Nu skriver jag en plan, så får vi se hur mycket jag följer den. # Minst 3 km promenad/ 5 dagar i veckan # Plocka inne varje dag # Rengöra ägg varje gång jag plockar ägg # ...

Av Anna Larsson - 1 september 2018 07:53


# Torka ur kylskåpet # Lunch # Promenad # Tvätta # Plocka ute Stämmer av i kväll och ser hur dagen har varit. Chip ...

Av Anna Larsson - 26 augusti 2018 18:45


Börjar bli trött på folk som tar saker förgivet. Kommer att ge mer tid till mitt och inte bry mig om andras synpunkter. Jag är gammal nu och orkar inte styra upp en massa saker utan att få något tillbaka. Egoistisk kanske men men...... Tanka energi ...

Av Anna Larsson - 5 augusti 2018 19:31


Fick ledigt i fredags,så nu är jag utvilad och redo för semesters görar lista. Imorgon blir det en liten utflykt med en kär vän. Hoppas att jag hinner göra något på morgonen. På tisdag är planen att måla en massa. Onsdag blir det en trip till en j...

Presentation


Underbara naturen!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards