Alla inlägg under april 2018

Av Anna Larsson - 15 april 2018 06:46

När kommer man till den punkten att man tycker allt är klart?? Aldrig tror jag. Har en massa saker som jag vill ta itu med. På jobbet/kvällen planera jag hur/vad som ska göras. Men när jag kommer hem ska alla rutiner göras först sen är jag helt slut. Samma sak på helgerna, på gamla dar har jag blir slö och ligger gärna kvar i sängen.

Idag blir det kalas för hela slanten. Bara vara gäst hos syster Lena.

Av Anna Larsson - 4 april 2018 15:14

Imorgon blir det jobb igen efter min skada på tummen. Det känns ganska bra. Hoppas det går bra att jobba. Har tröttnat på att vara hemma och inte kunna göra något. Har en massa projekt som jag vill ta itu med. Mer om det i ett annat inlägg.
Håll tummarna för mig att det fungerar att jobba.

Av Anna Larsson - 1 april 2018 13:58

Det var ett tag sedan jag skrev här. Orken och tiden har inte funnits. Ska försöka bli bättre nu när våren är här.
Påsken har varit bra, förutom att jag klantade mig i går kväll. Var hem en sväng till mor och far. En grannkatt smiter in och börjar slåss med mor och fars katt. Var av jag tar katten för att slänga ut den, då blir jag biten i tummen. Idag är tummen svullen och öm. Får se om det går över tills på tisdag, annars får jag sjukskriva mig. Idag har jag gått en mil med Pom och Fjant.
Ska kanske gå en sväng med gammelhunden senare i dag.

Hoppas alla har haft en riktigt skön Påsk.

Presentation


Underbara naturen!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards