Alla inlägg under maj 2015

Av Anna Larsson - 31 maj 2015 18:57

Nu är den här helgen slut. Igår var det ponnyridning i Länna. Regnet gjorde oss sällskap, många tappra ryttare kom ändå. På kvällen var det skönt med en varm dusch och god mat. Idag har vi shoppat lite. Jag köpte en ny klocka, äntligen. Tjejerna fick nya hjälmar, så nu rider dom säkert ett tag. Väl hemma så har jag fixat mat och tvätt.

Av Anna Larsson - 27 maj 2015 19:10

Inte blev jag färdig med vårstädningen som vanligt. Kvar är grovköket och lite i köket. Hoppas bli färdig innan skolavslutningen. Helgen är full planerad som vanligt, lördagen står Marie och jag på loppis i Katrineholm om vädret tillåter, på kvällen är det ponnyridning i Länna. Söndagen ska vi handla kläder och presenter. Vill komma igång ute med mina projekt också.

Av Anna Larsson - 16 maj 2015 18:19

Jag har världens bästa barn,hela långhelgen har dom hjälpt mig att vårstäda hela huset utan gnäll. Är lite kvar men det tar jag i morgon ,hoppas jag. Brukar aldrig vara så duktig och göra hela huset på engångs.

Vinterbild!!!

Av Anna Larsson - 10 maj 2015 07:38

Planen var att börja vårstädningen idag. Då vill man ju ha bra väder, så man kan vädra och hänga ut alla saker. Vad är det då för väder, jo det har regnat i natt och lär bli mera under dagen. Bara att planera om lite. Får bli att plantera plantor istället och sortera en massa papper. Får se det positiva i det hela. Det som jag gör idag är ju iallafall gjort. Tjejerna skulle duscha hundarna innan stallet,men det tycker jag är lite taskigt mot hundarna. Vill att dom ska torka i solen! Ligger och väntar på att tjejerna ska vakna.

Av Anna Larsson - 1 maj 2015 06:51

Ligger här i sängen och funderar på vad jag ska hitta på idag. Ute regnar det, välbehövligt så gräset börjar växa. Hönsen måste ha rengjort, så kycklingarna kan flytta ut. En promenad hoppas jag också få till.

Presentation


Underbara naturen!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards