Alla inlägg under september 2017

Av Anna Larsson - 30 september 2017 20:36

Nu är det snart bara några timmar kvar av september detta år.
Det har varit en månad med mycket att göra och lite för lite tid. Har inte riktigt kommit in i att tjejerna bara är hemma på helgerna.
Inte har det blivit så mycket promenader som jag räknade med.

Nu är det bara att blicka framåt.
Börjar morgondagen med en promenad med Mari. Efteråt blir det en liten fika. Sen hoppas jag på att orken och lusten finns till att klippa gräset en sista gång detta år.
Handla måste jag också göra.

Invägning ikväll på 67,7 kg.
Målet 31/10 65 kg.

Av Anna Larsson - 15 september 2017 20:16

Vill så mycket men får inget gjort. Man planerat när man är på jobbet vad som ska göras på kvällen. När man kommer hem så gör mat och fixar djuren. Sedan är orken slut, den här veckan har det inte blivit en ända promenad. Hundarna har jag aktiverat hemma . Det börjar märkas, så imorgon får tjejerna sparka ut mig på en promenad.

Ska försöka ta upp lite potatis med tjejerna och städa uppe på magasinet. Då blir två stora uppgifter klara inför vintern. Bastun skulle behöva en riktig rengöring inför kommande bastuperiod. Får se hur mycket vi hinner/orkar i helgen.




Höstplantering.

Nyklippt.

3/9

Av Anna Larsson - 3 september 2017 20:35

Sammanfattning av dagen.
Långpromenad med Mari.
Hundpromenad med alla hundarna och titta svamp. Hittade bara två torra kantareller.
Styrelsemötet.
Allmänt fix hemma.

Vildsvin i skogen.

2/9

Av Anna Larsson - 2 september 2017 20:06

Idag har det inte varit många knop här. Ändå har vi fått endel gjort. Bakat matbröd, klippt får, handlat, klippt lite gräs och lagat mat.
Har fixat lite till styrelsemötet i morgon.
Nu blir det snart sängen med en ny bok.

Ljuvlig kväll

Boken jag ska börja läsa.

Av Anna Larsson - 1 september 2017 21:47

Redan 1/9, snart har det här året också gått. Idag har jobbat, städat, gått en promenad med hundarna, tvättat och handlat. Tjejerna red en sväng när vi handlat, då satt jag i bilen .
Nu har jag krupit ner i sängen och ska sova.

Presentation


Underbara naturen!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards