Alla inlägg den 5 september 2015

Av Anna Larsson - 5 september 2015 19:36

Alla har olika åsikter om vad som gör livet värt att leva . Jag är av den meningen att först se man till att vardagen fungerar för familjen , sedan kan man börja roa sig med andra saker . Nu lever jag inte alltid som jag vill . Men mitt mål är att göra det någon gång i framtiden . Vardagarna går åt till att jobba , laga mat , fixa djuren , hjälpa tjejerna med läxorna och förhoppningsvis orka med en promenad . På helgerna ska man städa , tvätta och trädgårdsarbete . Så jag beundrar dom som orkar/hinner åka och träna , ha bjudningar nästan varje helg mm . Visst åker jag och min familj iväg och gör saker , men jag känner nästan hela tiden att jag försummat något hemma . Kom nu inte att och säg att familjen ska hjälpa till för det gör dom hela tiden . Tjejerna är superduktiga på att hjälpa till . Jag vill orka jobba och sköta mitt hushåll , då får nöjen stå åt sidan ibland. Håller på att tvätta sista tvätten för idag nu sedan är det sängen som väntar . I morgon ska jag skjutsa tjejerna till stallet och handla för veckan . Förhoppningsvis hinner jag med en långpromenad också . Om några helger åker jag och tjejerna med Marie och hennes tjejer till Linköping för att bara vara . Hoppas att jag då kan koppla bort hemmet och bara vara . Ha en bra helg mina vänner !  

Presentation


Underbara naturen!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards