Alla inlägg den 20 juni 2017

Av Anna Larsson - 20 juni 2017 10:07

Dags att få lite rutiner i mitt liv ,när det gäller motion. Har gått morgonpromenad i tre dagar nu. Det är ju så skönt när man kommer hem. Hur gör man nu för att behålla rutinen nu ,när jag börjar jobba igen efter semestern? Kommer inte att hinna gå innan jobbet om jag inte går upp vid halv fem varje morgon eller tidigare . Inte hållbart i längden.


Hur gör ni??

Hur ofta tränar / motionerar ni ?

Vad är målet??


Min plan är detta:

Måndag : Hundpromenad.

Tisdag : Stavgång.

Onsdag : Promenad på ca 5 km.

Torsdag : Vilodag.

Fredag : Milen med hund .

Lördag : Vilodag

Söndag : någon aktivitet i en timme.

Går varje dag en eller flera rundor men hundarna.


Träna tisdag, onsdag, fredag och söndag se jag som tränings dagar.


Målet i första hand är att komma ner på en kilometertid på 11 minuter.  Ett senare mål är att börja springa/jogga ocg orka 5 km.


Skulle ju inte vara så dumt att tappa ett par kilo på vägen också.


Ska försöka skriva lite inlägg under resans gång.

Uttvärdering kommer den 31/12.



Presentation


Underbara naturen!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards